szerelemspiral.jpg

Szerelemből fakadt létem

              Szerelem táplálta testemet

                          Szerelem építette lelkemet

                                          Szerelemben bontakoztam

                                                       Szerelemben nyiladoztam

                                                                             Szerelem óvott,

                                                                             Szerelem védett,

                                                     Szerelem ereje fölépített

                                         Szerelemre hangolódtam

                            Szerelemre sóvárogtam

             Szerelmemet úgy kerestem

Szerelmemet elé tettem

Szerelemmel nézett reám

             Szerelemcsoda borult reánk

                           Szerelemből szövetség lett

                                         Szerelmünkre áldás:

                                                       Szerelem általi fogantatás

                                                                     Szerelemből fakadt élet

                                                                     Szerelem által létre érett

                                                       Szerelemben cseperedett

                                        Szerelemszentség elfedezett

                         Szerelmünkben minden hibát

             Szerelmünk parázsló fényénél

Szerelmünk által melegedj át

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsatukor.blog.hu/api/trackback/id/tr818267296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása