Kedves Olvasó! >>tovább<<

2014.06.15. 17:48

kalapos retusált, hamvasított-kicsi.jpgKedves Olvasó! Üdvözöllek verseim között!

Várnay-Nagy Orsolya vagyok. A művészet szeretete, az alkotás egészen gyerekkorom óta végigkíséri az életem. Eleinte inkább az iparművészet területén szerettem alkotni, amit ma is gyakorlok, textil ajándéktárgyak és kötött kiegészítők készítése formájában. 2002-ben találkoztam egy emberrel, akinek annyira megérintett a lelke, hogy írásba kezdtem. Azóta születnek verseim, jegyzeteim. Szerelmi témán kívül írásaim filozófiai, belső, önismereti képeket festenek meg, de szívesen írok a természet által, és az élet hétköznapi dolgai által ihletve is. Szeretem ezt a tevékenységet. Mióta nem csak a fióknak írok, többektől kaptam visszajelzést arról, hogy jól esik olvasniuk soraimat.Volt, aki a kötetemet olvasva azt mondta: "ha orvos lennék, felírnám gyógyszerként". Ezért gondoltam arra, ebben a blogban összegyűjtöm őket, talán más is tud neki örülni. Kellemes olvasgatást kívánok, és örömmel veszem hozzászólásaidat a bejegyzések alatt! Köszönettel: Orsi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsatukor.blog.hu/api/trackback/id/tr886303927
süti beállítások módosítása