vagyok, mert nem vagyok.jpg

„Vagyok, mert nem vagyok” *

Nem vagyok, akinek látsz: látszat.
Nem vagyok, akinek vélsz: vélelem.
Nem vagyok, akinek gondolsz: gondolat.
Nem vagyok, akitől félsz: félelem.


Nem vagyok, akit féltesz: féltelem.
Nem vagyok, aminek nézel: nézet.
Nem vagyok, aminek képzelsz: képzelet.
Nem vagyok, aki te vagy: én.
Nem, vagyok, aki vagy. 

*Pilinszky Jánostól

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsatukor.blog.hu/api/trackback/id/tr386406637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása